Здрасти банда,

Дълго се каних да направя блог, ама такаф дето да не ме интересуват стереотипи, правопис (въпреки че ще се старая), подреденост. Блог в който искам да си говоря все едно сам си на село с козичката (нямам интимна връзка с нея просто си споделяме от време на време). Тъ, най-накрая се реших,  ето го новото блогче, само за тюфлеци … като мен. В този блог ще публикувам всичките от забавни до трагични глупости с които се срещам всеки ден. Публикации на видея на цици, снимки на цици, видеа на цици … амм само от WordPress-a да не ми цъкнак account-a … кво пък ако да създаваме Тюфлек2, пайст на старите материали и продължаваме на татък. Пък ако цъкнат и втория ще ги любя, то и без това редактора в който пиша се скапа на Firefox 4 и сега това го пиша за втори път. Лошото е, че не помня кво съм напасъл първият. В този ред на мисли  като съм почнал да хваля WordPress, исках да благодаря на г-н Аутоматик(звучи немско но може и да е от Австрия) за перфектния дизайн на темплeйта. Мноо ми харесват бананчетата, мноо са тюфлекски. Такааа, да продължим с първото нещо което ми направи вЧепетление тази сутрин при редовното прочитане на новините из нета:

Що в Бургас носят само Адидас? Този въпрос не спира да ме гложди. Сетих се за него след прочитане на новина за некаф младеж наръгал продавач на Бутка …  с П … Павилион на цигари. Наръгал го щото продавача не му дал безплатни цигари. Аз си мисля че причината не са цигарите, а по-скоро че в Бургас има строги правила или така нареченият „дрес код“ който всеки в град трябва да спазва. Младежът сигурно се е ядосал че търговеца е носил Nike и преди да дойде полиция се е саморазправил за по бързо, все пак не го съдете, той има активна обществена позиция.

Втора новина, ромите у нас били около 300 хиляди … Ние и други ром иска право да рабти, иска рани, децата гладно, жената и то… Не им вярвам ромите са поне 20% от нас, ако пак ида до гарата еи сега да хапна някво и друго кебапче с лютеничка (ауу много обичам) ще ми се сторят мисля повече

Трета новина, Ман Ю били Сиатъл Саундърс с 7:0. Емм как няма да бият збирщина музиканти

Четвърта новина, Парагвай отива на финал за Копа Америка с/у Уругвай, ай ай ай. Бе нещо не ме кефят Парагвай мноо затворено играят малко като ФК Тополовград с 10 играча в тяхното наказателно и един нападател.

И пета последна новина, лично от мен. Учени  чифтосаха червеноопашата мърдахабула със съблезъба кокошка, в резултат на което се получило жълтозъба миризливка.

Ол фор тодай фолкс

